چگونگی انجام لیفت صورت
نوشته شده توسط : shabnam

قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد. بدون شک صورت یکی از مهم ترین عوامل زیبایی در هر فردی است. اما مشکل اینجا است که این عامل مهم یکی از آسیب پذیر ترین عناصر است. زیرا اگر به مدت طولانی در معرض آلودگی های مختلف و در معرض نور خورشید قرار گیرد، طراوت و زیبایی خود را از دست می دهد. عواملی مانند افزایش سن، استرس و رژیم غذایی نامناسب بیش از هر چیز دیگری بر این بخش تأثیر می گذارد. این عوامل در کنار چین و چروک و افتادگی پوست و یا ایجاد کیف می تواند تاثیر بسزایی در کاهش اعتماد به نفس داشته باشد.

اما علم موفق به ایجاد روش های مختلفی برای جوانتر و زیباتر کردن پوست افراد شده است. یکی از این روش ها لیفت صورت است که شامل روش های مختلفی می شود. در ادامه برای آشنا شدن با آشنایی با لیفت صورت، چگونگی انجام لیفت صورت، انواع روش های لیفت صورت و قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت با ما همراه باشید.

آشنایی با لیفت صورت

لیفت صورت یک عمل جراحی زیبایی است که با هدف جوان سازی صورت انجام می شود. این روش می تواند افتادگی پوست را کاهش دهد. می تواند به صاف شدن چین های پوست روی گونه ها و خط فک کمک کند. لیفت صورت را ریتیدکتومی می نامند. در طول لیفت صورت، یک فلپ پوست از هر طرف صورت برداشته می شود. بافت های زیر پوست اصلاح شده و پوست اضافی برداشته می شود. این کار ظاهری جوان تر می دهد. لیفت گردن اغلب به عنوان بخشی از لیفت صورت انجام می شود. در این روش چربی گردن و افتادگی پوست را کاهش می دهند. برای انجام این روش سعی کنید بهترین روش برای جوان سازی صورت را انتخاب کنید.

چگونگی انجام لیفت صورت

لیفت صورت به روش های مختلف و با ایجاد برش های مختلف انجام می شود. اما برش های این جراحی در جلو و پشت گوش یا زیر چانه ایجاد می شود که بستگی به اهداف بیمار و آناتومی بافت دارد. در مورد برش محدود، یک برش کوتاه در بالای گوش و در خط مو ایجاد می شود. در روش قدیمی، کوتاه کردن از ناحیه رویش مو در شقیقه ها شروع می شود و در اطراف گوش و نوک سر ادامه می یابد. برش لیفت گردن، جایی که برش از گوش نرم شروع می شود و در اطراف گوش و پوست سر ادامه می یابد. یک برش کوچک در زیر چانه ایجاد خواهد شد. برش های ایجاد شده در جلو و پشت گوش به هیچ وجه قابل مشاهده نخواهد بود. عمل لیفت صورت دو تا چهار ساعت طول می کشد و در صورت ترکیب با سایر روش های جراحی، مدت زمان عمل بیشتر می شود.

کاندیدای نامناسب لیفت صورت با نخ

بهترین کار این است که خانم های باردار جراحی زیبایی لیفت صورت با نخ را پس از طی کردن دوران شیردهی شان انجام دهند زیرا جهت پیشگیری از به وجود آمدن درد، عفونت و حساسیت می بایست آنتی بیوتیک و مسکن ها و هر نوع داروی دیگر برای کاهش درد مصرف کنند که این مسئله ممکن است بر کارکرد بدن مادر و جنین اثرات بدی بگذارد. کسانی که سیگاری هستند نمی توانند تکنیک لیفت صورت با نخ را به خوبی انجام دهند چون سیگار حاوی نیکوتین است و نحوه بهبودی و درمان را مختل می کند و موجب بروز مشکلات متعددی می شود. کسانی که درگیر بیماری های دیابت هستند و یا دچار کلسترول بالا و فشار خون می باشند. این اشخاص می بایست تا جایی که می توانند از انجام دادن لیفت صورت با نخ اجتناب نمایند زیرا جریان یافتن شدید گردش خون موجب بیشتر شدن میزان خونریزی می شود و در نتیجه روند درمانی را مختل می کند. افرادی که دچار بیماری های پوستی می باشند نمی توانند از روش های لیفت صورت نتایج خوبی بگیرند زیرا پوست شان مستعد جوش و تورم است.

لیفت صورت با کربوکسی تراپی چگونه است ؟

کربوکسی تراپی روشی بسیار موثر برای از بین بردن افتادگی پوست، بازگرداندن شفافیت و شادابی جوانی، پرکردن چین و چروک، رفع سیاهی دور چشم، از بین بردن ترک های پوستی و درمان اسکار، جوش و آکنه است. اساس کار کربوکسی تراپی، رساندن مقدار مشخص و کنترل شده گاز دی اکسید کربن به ناحیه مورد نظر است. تجمع دی اکسید کربن این پیام را به مغز می فرستد که ناحیه مورد نظر کمبود اکسیژن دارد و نیاز به افزایش جریان خون و اکسیژن رسانی دارد. با بیشتر شدن جریان خون، متابولیسم بدن و سنتز کلاژن در ناحیه مورد نظر افزایش یافته و پوست ترمیم می شود. این روش از محبوبیت کمتری برخوردار است زیرا به ۴ تا ۸ جلسه درمانی و ۲ تا ۴ هفته بین هر جلسه تا جلسه بعدی نیاز دارد. همچنین هر ۴ تا ۶ ماه یکبار نیاز به ترمیم دارد.

بعد از جراحی لیفت با نخ چه مراقبت هایی باید انجام شود ؟

توجه به نکات مراقبتی و دوره نقاهت بعد از لیفت صورت در روند بهبودی و همچنین نتیجه نهایی لیفت صورت بسیار مهم خواهد بود. بنابراین اگر می خواهید در مدت زمان کوتاه تری به نتیجه رضایت بخشی برسید. بهتر است تمام توصیه های پزشک در مورد مراقبت های بعد از عمل را به طور کامل رعایت کنید. در بسیاری از موارد، بیماران یک تا دو روز پس از جراحی از درد صورت شکایت دارند، اما با گذشت زمان از شدت درد کاسته می شود. در چنین مواردی می توان از مسکن های تجویز شده توسط پزشک استفاده کرد. احتمال بروز التهاب در ناحیه گردن و چانه بعد از جراحی وجود دارد که به مرور زمان برطرف می شود.

برای کاهش التهاب و تورم، توصیه می شود سر را تا چند روز پس از جراحی بالا نگه دارید. استفاده از کیسه یخ روی صورت به کاهش التهاب کمک می کند. از تماس با خورشید خودداری کنید. آرایش بعد از جراحی ممنوع است. شنا پس از چند روز امکان پذیر خواهد بود. مقدار زیادی میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی خود بگنجانید. پس از جراحی نباید به صورت و بخیه ها فشار وارد شود. انجام فعالیت های فیزیکی و ورزشی شدید باید برای مدتی به تعویق بیفتد. اکثر بیماران ده تا چهارده روز پس از جراحی می توانند به سر کار بازگردند. در ماه اول پس از جراحی از سشوار برای خشک کردن مو و بدن خود استفاده نکنید.

داروهای تجویز شده را طبق مهلت تعیین شده توسط پزشک، به موقع و به طور کامل مصرف کنید. نوشیدن آب و مایعات فراوان در ماه اول پس از جراحی می تواند به بهبودی سریعتر و دستیابی به نتیجه رضایت بخش تری کمک کند. استفاده از کرم ها و پمادهای موضعی که پزشک تجویز می کند، بسیار مهم است. تعویض به موقع بانداژ صورت در دو هفته اول پس از لیفت صورت تاثیر زیادی در پیشگیری از عفونت زخم جراحی خواهد داشت.

برای برداشتن بخیه های صورت، این کار را دقیقا در زمان تعیین شده توسط پزشک انجام دهید. برداشتن بخیه ها دیر یا زود ممکن است باعث ناراحتی پوست شود. به مدت دو هفته پس از لیفت صورت و تا زمانی که بانداژها را باز کرده و بخیه ها را برداشتید، بهتر است هنگام خواب سر را بالاتر از بدن قرار دهید. برای این کار می توانید از دو بالش زیر سر خود استفاده کنید. یکی از نکات مهم بعد از جراحی لیفت صورت استراحت در منزل و بالا نگه داشتن سر تا حد امکان است. برای اطلاع از قیمت لیفت ابرو با نخ با بهترین پزشکان مشورت کنید.

 




:: برچسب‌ها: کلینیک آوینا، لیفت صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: